Jo no vull una pàgina web d’empresa, En termes generals, una pàgina web d’empresa, és aquella que exposa els serveis i productes que ofereix aquest negoci, la forma de contactar amb l’empresari, i a partir d’aquí, tota la informació que es desitgi, amb o sense, la opció de compres per Internet o altres serveis en línea. Per tenir una pàgina web d’èxit, el què necessitem és bàsicament el mateix que mencionem anteriorment, tenint en compte que, cal exposar-ho de tal forma que al final de la visita, aquella persona que ha entrat a visitar la nostra pàgina web, surti d’ella amb algun dels nostres productes o serveis. De poc serveix una pàgina web informativa, si la informació no és fàcil de trobar o d’aconseguir. De res serveix una botiga en línea que, lluny de facilitar el procés de compra, et va posant traves a cada pas, aconseguint que facis novament la cerca del producte, però en una botiga diferent. Hem de cuidar molt la experiència de l’usuari (UX) mentre visita el nostre “local online” = “pàgina web”. Si en comptes de tractar-se d’una pàgina web, es tractes del local del teu negoci, segurament intentaries que els clients que et visitessin poguessin entrar sense dificultat, veure els productes que més t’interessa vendre de forma ràpida i senzilla, que es sentin còmodes i acollits, etc. Quan creem una pàgina web per al nostre negoci, és molt important la experiència que proporcionarem als nostres usuaris. Si entrem en una botiga de llampares i el primer que sentim és un focus a la cara, enlluernant-nos e impedint que veiem les pròpies llampares, o si al entrar, ensopeguem amb les lloses trencades o desnivellades, segurament no tardarem en donar la volta i no tornar-hi més. Fins i tot és ben probable que ho comentem amb els nostres amics o familiars o a les xarxes socials . Passa exactament el mateix quan, buscant un producte o servei a Internet, entrem a un lloc web; Una de les primeres coses que esperem trobar és el producte o servei en qüestió, si hem de rebuscar gaire per trobar-lo, segurament sortirem a Google i buscarem de nou, en comptes de perdre el temps intentant esbrinar com han organitzat la “botiga” o lloc web. Una pàgina web d’èxit, comença amb l’usuari final en ment, es desenvolupa pensant en l’usuari i és publica enfocant en aquest mateix usuari final. Però hi ha un altre factor molt important per fer que la pàgina web sigui un èxit, es tracta del Posicionament Web o SEO (Search Engine Optimization). Us parlem de SEO al següent artícle: https://www.totinet.cat/posicionament-google-girona-seo-girona.html Los comentarios están cerrados.
|
TOTINET
Sóc Jordi Torres, fundador de Totinet Posicionament i Disseny Web a Girona. Categorías
Todo
Archivos
Septiembre 2020
|